Albert Sardà Gimeno

Albert Sardà Gimeno
Sarda.triatleta@gmail.com

domingo, 27 de enero de 2013

10K Vilafranca del Penedès 2013



Avui 27 de gener de 2013 s’ha celebrat la cursa de 10Km a Vilafranca del Penedès, una de les més planes i ràpides de tot Catalunya.


Per primer cop, la sortida s’ha fraccionat en tres calaixos, ja que hi havia 1600 participants. La cursa ha començat a les 11 del matí i he sortit amb el primer grup. Hi havia molts corredors d’arreu de Catalunya amb molt de nivell.


Pel que fa als primers dos-tres quilòmetres, he començat a bon ritme: 3’10’’/Km. A mesura que avançàvem, els grups de corredors s’han anat formant i, en el meu cas, m’he ajuntat amb un grup que anaven aproximadament a un ritme de 3’30’’/ Km; fins arribar al quilòmetre cinc amb un temps de 17’38’’. Al quilòmetre 7, he intentat mantenir un ritme (3’45’’/Km) fins finalitzar la cursa amb el meu millor temps: 36’06’’ a un ritme de 3'37''/km. Gens malament per a un triatleta de llarga distància.


Per acabar, m’agradaria donar les gràcies als meus patrocinadors: al Joan Antonio Giménez, per la seva col·laboració i assessorament nutricional; al Jordi Munné, pel seu tractament fisioterapèutic; a VBSPORTS pel seu suport; i al Manel Soler, pels seus entrenaments personals



Salut i Quilòmetres! Gas!!!




                                    10K Vilafranca del Penedès 2013



No hay comentarios:

Publicar un comentario