Albert Sardà Gimeno

Albert Sardà Gimeno
Sarda.triatleta@gmail.com

viernes, 1 de junio de 2012

Primer objectiu de l’any complert


Primer objectiu de l’any complert:

Quedar dels 6 primers Classificats per classificar-me pel campionat d’Espanya de Llarga distància

3R DEL MEU GRUP D’EDAT A LA HALF CHALLENGE BARCELONA-MARESME!

Un honor! I increible!

Dissabte abans de la competició, bem començar els preparatius... col·locant a les 18:00 la meva bici a boxes... si...La MEVA CABRA! La CANNONDALE SLICE...que vaig estrenar el dijous anterior...ajajaj

Molts em deien que era molt arriscat estrenar-la en competició..aquest mateix cap de setmana... però bueno... lo important no és la bici...si no les CAMES! I vaig decidir arriscar-me. A més a més sense canvis de tubulars ni de càmeres! Ajaj ( porto una zipp1080 darrera tubular i la cosmic carbone SL dabant amb coberta. No hi ha més pressupost)ajaj

A la nit... vaig anar a dormir al hotel Garbi... on estava ple de guiris... i poder dormir tranquil... va ser impossible en tota la nit.

L’endemà a les 5:00am ja estava llevat, pensant amb una persona molt especial per mi... i a més a més... amb pocs nervis... només pensant... que Collons feia... llevant-me...si podia estar dormint ... i em feia bastant de pal competir...

A les 6:30am ja esmorzat i preparat, entrava a boxes, per acabar els últims preparatius,,, ja que la meva sortida era a les 8:10am després dels Atletes PRO.

8:00am: entrada a la “camera de llamadas” on tots els atletes de 18-24 i de 25-29 anys...entravem per preparar-nos per la sortida

:::::::::::::::::: Anècdota: vaig parlar amb un rival de la meva edat anglès... on per variar em va preguntar els meus temps ... i li vaig dir... uns 30min swim, unes 2h30 bike i 1h:30min  run... i patapim patapam... més a menys va ser els temps k vaig fer! ::::::::::::::::::::::::::::::

La NATACIÓ:...se’m va fer una mica llarga... ja que tenia un atleta enganxat als meus peus tot el rato... i no em parava de tocar els peus.. això si..amb respecte. Sense agafar-me’ls!

Sortida de l’aigua...transició molt rapida: fora neoprè, casc, ulleres, botes, i Gas a buscar la bici!

La BICI: els primers 10km... em va costar bastant adaptar-me a la nova posició de treball sobre aquesta magnifica màquina voladora...la CANNONDALE SLICE! Però a partir del quilometre 30 ja vaig començar a agafar bon ritme... la bicicleta no baixava dels 34km/h! A més a més... a la segona volta...tornant de Mataró direcció cap a Calella... hi havia trams plans...que superava els 60km/h.
 ::::::::::::vaig superar a molts PRO en aquest tram ciclista:::::::::::::::::::::::::::::::::::
Transició Voladora i a CóRRER: arribo tiro el casc, agafo un gel , mitjons , bambes gorra, i fora!

Miró el rellotge... portava 3h clavades!anava molt bé de temps! I vaig començar bastant tranquil la carrera a peu... a uns 4’30’’ per adaptar una miqueta la musculatura del cos per realitzar una bona mitja i a més a més quedaven 21km ...amb un SOL ... massa RESPLENDENT!

A tots els avituallaments, 2 ampolles d’aigua! Una pel cap, i l’altre per veure.!!! Als últims 7km em vaig prendre un gel... i vinga! Cap a la meta! :P

4h33’!!!!!!!! Gran marca!!!!!!

Miro classificació provisional...veig que he quedat 4rt... i decideixo marxar cap a casa..

L’endemà... mirant la classificació...definitiva...veig que.. havia quedat

3R DEL MEU GRUP D’EDAT A LA HALF CHALLENGE BARCELONA-MARESME! 











2 comentarios:

  1. ANN.!!!!!!!! gràcies!!!!!!!! com va per allà dalt? tot bé? aviam si pugem ara l'estiu! i nem a nedar tots junts!!!! :)

    ResponderEliminar