Albert Sardà Gimeno

Albert Sardà Gimeno
Sarda.triatleta@gmail.com

miércoles, 11 de abril de 2012

A 15 DIES!



Per fi, tornem a la Rutina!  2 setmanes de Regeneració després de la Marató de Barcelona ¡ i ara... Tornem-hi! Setmana de Càrrega!


Cap de Creus : Cala Montjoi


Durant aquestes dos setmanes, he començat a plantejar-me noves coses de la vida..i el que ara mateix tinc més clar... és la Temporada de TRIATLÓ que comença d’aquí 3 setmanes ( en el meu cas).

Ja he tastat l’aigua del mar nedan, i encara està una mica freda! Ajja i ja he tornat a començar a córrer amb un mínim de condicions.. ja que la marató em va deixar una mica tocadet i angustiat.

Ara mateix... a la vista tinc la B de Banyoles, una de les poques competicions de l’any que podré compartir amb les meves grans amistats d’aquest món i del Club, i el retrobament d’algunes persones que viuen molt lluny del meu poble.. que sincerament ja tinc ganes de trobar-me.

Setmana Santa havia de ser per fer entrenos de qualitat a l’alta muntanya... però... amb la NEU i la PLUJA que queia, només vaig poder tocar sèriament la natació i el córrer.

Ara re...acabar de triar la CABRA! Que estic entre la Cannondale Slice o la BH AERO....


APA! SALUT! I fins la nova actualització! On presentaré el meu principal Espònsor i uns que s’han afegit a la meva aventura d’aquest any!








No hay comentarios:

Publicar un comentario