Albert Sardà Gimeno

Albert Sardà Gimeno
Sarda.triatleta@gmail.com

jueves, 23 de febrero de 2012

SETMANA DE XOC!

Fa ja, quinze dies que vaig disputar el meu primer Duatló de la temporada... amb molt bones sensacions i sent una primera setmana de carrega molt dura,,,vaig poder fer un molt bon resultat com a representant del CLUB NATACIÓ VILAFRANCA.

La següent setmana que havia de ser de càrrega...vaig agafar una grip molt forta... i em va trencar molt el meu ritme d'entreno...4 dies en febre... ( el 4rt dia ja vaig poder fer 1h30' de “rodillo”,,, no podia aguantar-me més!)   - ara... ja estic bé! amb Tos residual..que en diria jo! ajaj

Ja queda menys pel Campionat del Món...i m'estic començant a posar nerviós! ajaj

El 29 d'Abril Començo temporada a la B de Banyoles! i serà el debut d'una companya molt estimada per mi!!! espero que no em falli!! si no la mataré!!! Per suposat al corre li doblaré una volta!! Ajaj :)

 Però abans... em queda la Marató de Barcelona on el meu repte és baixar de les tres hores... a veure si ho puc aconseguir!! 


Esperem que tot vagi bé!!! 


Seguiré actualitzant més sovint... que si no...ajaj SALUT!!!



Aquest ha de ser el meu any!!!!!!!! 


"Triathlon to me isn't just a race, Triathlon is a lifestyle"






1 comentario:

  1. Hola, figura! Esperem que sí, que aquest sigui el teu any (i que la grip que has passat sigui la primera i l'última!) Et volem sa i fort per a donar cops a la bateria: sense tu em perdo, ves...

    :*

    ResponderEliminar